آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

مرخصی !

امروز خیلی خسته بودم .

از این که هر روز گرفتارم خسته شدم . خسته ی خسته هم که نه ! خوشم میاد از این که دیگه وقت آزاد ندارم و به اندازه ی کافی گرفتار هستم که دیگه فرصتی برای بطالت ندارم !

اما امروز تمام کلاس ها رو تعطیل کردم و نشستم تو خونه .

اتاقم خیلی به هم ریخته شده . بی شباهت به جنگل نیست !

دوست دارم دستی به سر رو روش بکشم . می خوام برای عید دکوراسیون اتاقم رو عوض کنم .

از نشستن و زانوی غم بغل گرفتن متنفرم ! عادت کردم که محکم باشم .

پس این دفعه هم مثل همیشه میشم همون بادام محکم که استوار بودنش شهره ی همه است .

البته بعضی وقت ها مجبورم فقط نقش آدم های محکم رو بازی کنم اما همین نقش بازی کردن هم بهم کمک میکنه و تلقین میکنه تا به یاد غصه هام نیفتم .


دلم برای اون موقع هایی که نوشته هام هم بوی شیطنت می داد تنگ شده . اما ظاهرا دیگه اون بادام به دست خاطرات سپرده شده ! خودم هم از تغییراتم متعجبم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
من چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://my-moon.blogsky.com

سلام بادوم کوچولو
خوشم میاد از این صبر و استقامتت.مرحبا
منم خونه تکونی رو شروع کردم دیگه فرصت واسه آپ کردن ندارم.
ممنونم ازت

سلام
خسته نباشید

شاذه چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام عزیزم
خوشحالم که قوی هستی و بااستقامت. امیدوارم تو شهر جدید بخت نویی سرراهت قرار بگیره که هم خوشبختت کنه و هم خوشبختش کنی.
ضربه اونم برای بار دوم خیلی سخته. امیدوارم بتونی باهاش کنار بیای و دلت دوباره گرم بشه و امیدوار

گودر باز دوباره فیل خورده :( وقتی برگشت لینکت میکنم.

خیلی سخته :(
دیشب خوابشو دیدم . انگار تمام شب داشتم خوابشو میدیدم !
از وقتی بیدار شدم مثل جن زده ها شدم :((
اصلا آروم و قرار ندارم .
تو واقعیت سعی می کنم باهاش رو به رو نشم تا زودتر فراموشش کنم اما تو خواب میاد سراغم :((
رفتنمون هم هنوز قطعی نشده . دعا کنید قطعی شه :(

ماهک پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.maahakkkk.blogfa.com

سلام عزیزم

تلاشت رو بکن بادام جون خواستن توانستن است اگه بخواهی باز دوباره نوشته هات بوی شیطنت میده و باز دوباره زندگیت پر از شادی میشه

تلاشمو می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد